3 Temmuz 2014 Perşembe

Düşüş Lauren Kate

Resim yazısı ekle
Genel Bakış:
Luce Daniel’ı gördüğü an tuhaf ama tanıdık bir hisle sarsıldı. Onda bilindik bir şeyler vardı. Yeni okuluna adımını attığı ilk gün onun diğerlerinden farklı olduğunu anlamıştı. Fakat Daniel anlaşılmaz bir şekilde ona karşı mesafeliydi. Luce ise pervane misali ateşe taparcasına onun çekim alanına girdiğini biliyordu. Hislerinin peşine düşüp gerçeklerle yüzleşmeye hazır mıydı? Küçücük bir sır hayatlarını ne yönde değiştirecekti? Cevaplar gerçekleri anlamlandırmada yeterli olacak mıydı?
Kaderinizde ki kişiyle asla birlikte olamayacağınızı düşünün…
Bir ömür boyu birbirinizi bulup bulup tekrar yitirdiğinizi…
Düşüş sonsuzluğa dokunan tılsımlı bir düş gibi sizi derinlerine çekecek…
   Kitabı arkadaşlarım o kadar çok övdüler ki sonunda gidip aldım. Biraz Fısıltı tadında bir kitap bekliyordum ama maalesef değilmiş. Okuyorum ve seriyi bitiricem ama Fısıltı' da ki gibi bağlanmadım kitaba ve karakterlere. Biraz gotik bir tarzı var. Kitabı beğenen var ama hiç beğenmeyenler de ben ortasında kalanlardanım. Hiç yoktan iyidir merak ediyorsanız alıp okuyun :) Keyifli okumalarrr :)

ALINTILAR

"Söylediğim şeyi hatırlamaya çalış." 
"Hangi bölümünü?" diye sordu Luce, hafif panikleyerek.
"Yapabildiğin kadarını—ama daha çok, seni sevdiğimi."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder