31 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Yıl, Düşüncelerim, Yapmak İstediklerim


;)

2014' ün son gününden Merhabalar.. Bu yıl bittiği için hafif bir üzüntü ama yeni yıl içinde tatlı bir heyecan var içimde. 2014'te sevdim, kaybettim, değiştim. Zor bir yıldı ama bir sürü şey öğrendim. Hayatımda büyük değişiklikler yaptım, blog açtım, bir çok şeyin farkına vardım . Aynı şeyleri ülkemiz için söyleyemeyeceğim ama unutmayın,  2014 artık geride kaldı. 

 Yeni bir yıl ve yeniden başlamanız için bir fırsatınız var. Yapacağınız şeyleri düşünmeyi bırakın ve yapmaya başlayın. 2014' te olan şeyleri unutun ve devam edin. Risk alın, kendiniz olun. En önemli şeyin kendiniz olduğunu unutmayın, bir karar verirken, bir şey yaparken her zaman önce kendinizi düşünün. Çünkü bu sizin hayatınız, önemli olan sizsiniz.
             
:)


Küçük şeylere kafanızı takmayın, en önemli şeyin sağlığınız olduğunu geride kalan her şeyin düzelebileceğini unutmayın.

Ailenizi unutmayın. Uzakta olsanız da her zaman arayın. Unutmayın herkes çekip gider ama aile her zaman sizin yanınızda kalır. 

Sevin!! Sevmekten, değer vermekten korkmayın, ama hiç kimseye kendinizden çok değer verip, hiç kimseyi kendinizden çok sevmeyin.

Güzel arkadaşlıklar kurun. Dedikodu yapmaktan, içmekten daha derin ve önemli şeyler yapabileceğiniz; Kahvaltılara gidebileceğiniz, birlikte ağlayabileceğiniz, birlikte gülebileceğiniz, her şeyi anlatabileceğiniz, sizi her zaman destekleyen ve size inanan kişilerle arkadaş olun.

Kaybetmekten, vazgeçmekten korkmayın. Değişmekten korkmayın niye desinler, kime ne deyin, ne yaparsanız yapın önce kendiniz için yapın. Kendi fikirlerini, istediklerini kontrol edebilen biri hayatını kendi yolunda yaşar.



DILARA

2014'te yapmak isteyip cesaret edemediğiniz ya da yapamadığınız şeyleri bu yıl yapmaya başlayın. Kilo mu vermek istiyorsunuz ? Vermek için çabalayın spor yapın, sağlıklı beslenin. Blog mu açmak istiyorsunuz ? Açın. Hiç bir şey bilmiyorum demeyin bu işi yaparken kimler her şeyi biliyordu ki? Fotoğraf mı çekmek istiyorsunuz? Çekin. Gitmek istediğiniz yerlere gidin, yurt dışına çıkın, yeni diller öğrenin, spora başlamak istiyorsanız başlayın, bol bol kitap okuyun. Ama boş durmayın. 

Ve tabii ki huzur.. Hayatın karmaşasında kendinizi unutmayın. Hayat kötü yaşamak için çok kısa. Bu yıl size iyi gelen şeyleri yapın. Kendinizi geliştirin. Ailenizi unutmayın. Sevin, kaybetmekten korkmayın. Mutlu olun.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder