10 Ocak 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişim #3





 Kitap alışverişinden daha çok ne mutlu edebilir beni bilmiyorum. Fuardan aldığım kitapların hepsini okumama rağmen yine dayanamadım ve aldım. 
  
   İlk defa internetten kitap alışverişi yaptım ve çok memnun kaldım. Idefix kitapları teslim zamanından önce getirdi, çok güzel paketlenmişti, kitaplarda çizik bile yoktu. Bundan sonra kitap alışverişlerimi oradan yapmayı düşünüyorum. Ayrıca kitap fiyatları da normale göre çok ucuz. 

Aldığım kitapların hepsi merak ettiğim kitaplardı umarım memnun kalırım.







Sadece Travis'i değil bütün Maddox ailesini çok seviyorum. Tatlı Sır'da Trenton'un hikayesini anlatıyor. Beğeneceğime eminim. Aynı Yıldızın Altında'yı tabiki okudum ama o yetmedi bir de ingilizcesini okuyayım dedim.



Tut Elimi serisinin son kitabı olan Aşk Yakar'ı tamamen meraktan aldım. Benimle Kal'ı çok beğenmemiştim ama yazar kitabı ''diğer kitabı almazsanız meraktan ölürsünüz'' şeklinde bitirdiği için dayanamadım aldım. Becca Fitzpatrick Hush Hush serisinden sonra benim favori yazarlarımdan olmuştu. Yeni kitabının çıkmasını ne zamandır bekliyordum, konu çok ilgimi çekmedi ama ben yine de aldım.



Aşkın Müziğini ilk defa matematik öğretmenim de gördüm, şaka yapmıyorum :D Kapağı bana biraz Ayaklı Bela'yı anımsattı ama konusu farklı umarım beğenirim. The 100'ü de arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım, beğenirsem dizisine başlamayı düşünüyorum.



 Yabancı Yayınları bu aralar çok güzel kitaplar yayınlıyor. Konusu çok değişik ve çoğu kişi de beğenmiş umarım bende beğenirim.


Kitaplığımda okumak istediğim o kadar çok kitap var ki. Sınavlarım da yaklaşırken neyi ne zaman okuyayım diye kara kara düşünüyorum. Sınavlarım bitince herşeyi bırakıp kendimi kitaplara vereceğim. Yeni kitaplar alınca küçük çocuklar gibi seviniyorum ya hala içimde bir mutluluk var :D Keyifli okumalar :)))







  

2 yorum:

  1. Idefix'i ben de severim. Kitapyurdu'nu da öneririm. Ben genelde ikisi arasında fiyatları kıyaslayıp alıyorum, bi bakabilirsiniz. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız ama Kitapyurdu'nın sitesi o kadar karışık ki ne nerede diye bakarken insan yoruluyor ve Idefix'te 50 tl üzeri kargo bedava olduğu için orayı tercih ediyorum ama belki bir sonrakinde orayı da denerim. Teşekkürler :)

      Sil